FAQ – często zadawane pytania
W tym miejscu umieszczamy najczęściej zadawane pytania. Spróbuj je przejrzeć, być może odpowiedź, której szukasz już tu jest. Jeśli nie, napisz na szkolenia@warsztatnauki.pl
Kłopoty z płatnościami są dość rzadkie, ale się zdarzają. W 98% przypadków to żaden problem i nic złego się nie stało, a pieniądze nie zostały pobrane z konta. W pierwszej kolejności anuluj problematyczne zamówienie, w innym wypadku system płatności czeka przez kilka dni na wpłatę i nie ma możliwości dokonania kolejnego zamówienia. Możesz to zrobić tutaj. Następnie złóż kolejne zamówienie i opłać je w systemie płatności. Jeśli nadal masz problem z płatnościami, to napisz na: szkolenia@warsztatnauki.pl – na pewno uda się go nam rozwiązać.
Dokładnie teraz 🙂
Szkolenia są już nagrane i możesz je odtwarzać od razu po dokonaniu płatności. Jeśli szkolenie jest w przedsprzedaży, to jest to wyraźnie zaznaczone.
Oczywiście! Zakupione szkolenie możesz odtwarzać dowolną ilość razy, jedynym ograniczeniem jest Twój czas. Możesz też w każdej chwili przerwać oglądanie i zacząć w dowolnym innym momencie.
Gwarantujemy dostęp do szkolenia przez rok od zakupu. Po tym czasie szkolenie może zostać wycofane lub z innych przyczyn dostęp zostanie odebrany. Jednak nie dzieje się to automatycznie i najprawdopodobniej dostęp do szkoleń nie będzie ograniczony nawet po kilku latach od zakupu. Jednocześnie na szkolenie składają się też materiały do pobrania na komputer, z których można korzystać dowolnie długo.
Szkolenie zakupione na polskie dane można oglądać z dowolnego miejsca na świecie – o ile jest tam Internet 🙂
Jasna sprawa! Wystarczy, że podasz NIP i pozostałe dane przy zakupie, a na maila dostaniesz fakturę. Dokumenty są generowane automatycznie w ciągu kilku chwil od zakupu i zaksięgowania wpłaty.
Nie ma problemu z wystawieniem faktury na firmę zagraniczną, ale trzeba zrobić to ręcznie – system nie jest przystosowany do faktur na zagraniczne podmioty. Dlatego napisz przed zakupem na: szkolenia@warsztatnauki.pl
Nie martw się i koniecznie do nas napisz. Zazwyczaj to literówka w adresie mailowym i można to łatwo naprawić.
Tak, strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych i można szkolenie odtworzyć również na telefonie lub tablecie.
Komunikat na zamówienie „w trakcie realizacji” oznacza, że udało Ci się zakupić szkolenie i masz do niego dostęp. Szkolenie znajdziesz w zakładce Moje konto.
Dwie najczęstsze przyczyny to błąd w czasie pobierania lub problem z programem rozpakowującym pliki. Spróbuj pobrać paczkę jeszcze raz i otworzyć ją przy pomocy innego programu do rozpakowywania paczek .zip